هدیه خدا به مامان و بابا

بزرگمرد کوچک

1394/11/15 0:50
نویسنده : مامانی
114 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم این روزها من خیلی خوشحالم چون نتیجه ی زحمات خود را شاهد هستم خیلی تلاش کردم منضبط باشی خدا را شکر نظم از اصول رفتارت شده است خیلی هم پاکیزه هستی مفهوم لغت وسایل شخصی در شما بسیار جا افتاده است اینکه هر کسی باید غذای بشقاب خودش را بخورد  هر کسی باید هر چیزی که مربوط به خودش است دخل و تصرف داشته باشد دیروز برایت پفیلا درست کرده بودم محتوی بشقاب خود را خوردم و خواستم عمدا ناخونکی بر بشقابت داشته باشم شما با من برخورد داشتی گفتی هر کسی باید مال خودش را بخورد روز دیگری برایت چی پف خریده بودم بدونه اینکه خودم متوجه رفتارم باشم یک عدد بعد از خالی کردن در ظرف از آن بر داشتم شما گفتید " مگه اینو واسه من نخریدی "گذاشتن عکس در این محیط برایم کمی سخت است به خاطر همین مدتی است عکس هایت را در اینستاگرام گذاشته ام 

دقت و تمرکز در همه امور در شما بسیار است خیلی دوست داشتم از همان ابتدا در گفتارت  مخاطبت را " تو " خطاب نکنی من موفق شدم شما خیلی مودبانه صحبت می کنی نسبت به گروه همسالان خود خیلی هم حرف گوش کن هستی یک خبر خیلی خوشحال کننده ی دیگر در این هفته برای اول بار شما را برای خرید کبریت به مغازه ی آقای کاظمی فرستادم شب بود از شما خواستم که این کار را برایم بکنید خیلی ذوق زده شدید من کنار در حیاط ایستادم و شما رفتید من خیلی منتظر این صحنه در زندگی ام بودم 

شما خیلی حرف می زنید شاید به این خاطر است که دایره ی واژگان شما بسیار گسترده است شاید هم به خاطر کتابهاییست که برایت می خوانم شما همچنان عاشق خوندن کتاب هستید ولی زیاد به نقاشی رغبت نشان نمی دهید واین مرا نگران می کند امیدوارم این موضوع در شما تقویت شود 

ان شاا....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)