هدیه خدا به مامان و بابا

عزیز دل مامان

1395/6/10 2:08
نویسنده : مامانی
718 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر زیبای من 

شیر مرد کوچک با بزرگتر شدنت لذت حضورت را شیرین تر می کنی 

من به وجودت می بالم این روزها به زبانکده می روی ترم اول هستی 

فکر نمی کردم اینقدر انگیزه و استعداد در زبان آموزی از خودت نشان دهی 

همیشه از من می پرسی مامان این کلمه به انگلیسی چی میشه 

راستش گاهی اوقات خودم هم می مانم آنجا خیلی بهت خوش می گذره 

یه دوست فابریک به نام امید پیدا کردی که متاسفانه ترم بعد نمیاد 

و من خیلی ناراحتم که دوستت را از دست می دهی  دیگر اینجا عکسی 

نمی گذارم عکسهایت و تصویر فعالیتهایت همه در اینستا هستند مدت زیادیست 

که درین محیط ثبت خاطره نکردم و خودم ازین بابت ناراحتم این روزها هر روز صبح 

به خانه ی مهیاد و مهراد و مهرو می رویم با بچه ها بازی می کنی و خیلی شادی 

تا الان هم 100 لغت فارسی از پک را بلدی رنگها را می شناسی حتی طوسی و کرم 

من خیلی خوشحالم 

iبزار دو نمونه از رفتارهای آزاردهنده ات رو بگم یکیش اینکه اکم اشتهایی با غذا قهری 

با گریه باید غذا بخوری  دیگه اش اینکه واسه هر چیزی به جای اینکه حرف بزنی گریه می کنی 

مثلا امروز خونه خاله  مهیاد از تو دو سال کوچکتر ه گویا باهاش صحبت می کردی ولی اون 

توجهی بهت نمی کرد  یهو گریان به طرفم اومدی گفتی مامان  با مهیاد صحبت می کنم

ولی گوش نمی ده  این اخلاقت خیلی آزار دهنده است 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)