هدیه خدا به مامان و بابا

ثبت نام پیش دبستانی

1396/3/14 17:33
نویسنده : مامانی
162 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرک زبیای من 

الان که این متن را می نویسم تو در حال خوردن غذایت هستی 

مثل همیشه باز هم غذا دادن به تو به سختی است مدتی می شود 

که خودت غذایت را می خوری از مسولیت غذا دادن  به تو استعفا دادم 

پسر دلسوز و مهربان من همیشه هوای مرا داری و دوست داشتن هایت 

نسبت به من ستودنی هست منتظرم روزی برسد که نوشتن و خواندن 

یاد بگیری و خودت خاطراتت را در این وبلاگ ثبت کنی تو را در مدرسه ی 

غیر انتفاعی فردوسی ثبت نام کردم دست بابابزرگ درد نکنه هزینه ی 

مدرسه ات را او متقبل شده من خیلی خوشحالم که تو در چنین مدرسه ای 

قرار است درس بخوانی و باسواد شوی 

آقای دکتر من همه ی دنیای من تو بزرگ بزرگ تر می شوی و رعنا تر همه 

از تربیت و رفتارهای خوبت حرف می زنند راستی دو ماهی می شود که به 

باشگاه ژیمناستیک می روی ماه اول خودم می بردمت آنجا منتظر بودم 

تا بعد از اتمام کلاس ها با هم بر گردیم ولی از وقتی که بابابزرگ ناخوش شده 

خودت با آزانس می روی و بر می گردی 

نمونه هایی از عکس هایی که در راه ثبت نام ازت گرفتم 

بوس

بوس

بوس

بوس

بوس

بوس

 

پسندها (2)

نظرات (0)