هدیه خدا به مامان و بابا

عضویت در کتابخونه

1393/8/6 13:44
نویسنده : مامانی
90 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی های خوشگل

نی نی من امروز عضو این سایت شده و من هم می خوام اونو به شما معرفی کنم

علیرضا 2 سال و 3 ماه و 5 روزشه پسری فوق العاده خونگرم و مهربون البته به همون اندازه باهوش و دوست داشتنی .نی نی من تو کارهای خونه خیلی کمکم می کنه وخیلی هم اهل مطالعه است بهار با هم رفته بودیم تا عضو کتابخونه بشه ولی چون سنش به 2سال نرسیده بود قبول نکردن واسش کارت صادر کنن کوچولوی من تا چشاش به کتاب ها افتاد نشست و کتابها رو از قفسه بیرون کشید و از نگاه خودش با توجه به تصاویر تعریف می کرد کتابدار با دیدن این صحنه بدون معطلی دوربینشو آوردو از پسرم عکس انداخت الان هم عکساش وارد سایت کتابخونه است عکسارو میزارم تا شما هم بیشتر با نی نی من آشنا شید

پسندها (2)

نظرات (6)

مامان یاسی
6 آبان 93 14:31
سلام عزیزم. به نی نی وبلاگ خوش اومدی. بببببه چه پسر اهل مطالعه ای. خیلی بده که بچه های زیر دو سال رو عضو نمیکنن! البته تهران شنیدم نه ماهه هم عضو بوده! خب الان دیگه حتما تونسته عضو بشه.
مامانی
پاسخ
سلام گلم ببخشید که دیر جواب دادم آره الان عضو شده مرسی عزیزم
ساسان اس ام اس
6 آبان 93 17:16
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم حتما بازدید می کنم
شادي
8 آبان 93 0:40
سلام دوست عزيز! خوبي؟!! وبلاگت خيلي قشنگه! مخصوصا عکس هاش! ولي چرا ازش کسب درآمد نميکني؟؟! کافيه توي ((سيستم کسب در آمد پاپ من)) ثبت نام کني. بعد وبلاگت رو در قسمت سايت ها ثبت ميکني تا تاييد بشه. بعد کد رو در قالب وبلاگت قرار ميدي. بعد به ازاي هر بازديدکننده که در وبلاگت کليک کنه 60 الي 150 ريال به حسابت اضافه ميشه. تسويه حساب ها به طور منظم و هفتگي انجام ميشه. کافيه که امتحان کني! مطمئنم خوشتون مياد و راضي خواهي بود! لينک ثبت نام : http://popman.ir/user/signup/ref:437 منتظرما! ____________
سارا شکيبا
9 آبان 93 4:28
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون _________________
مامانی
پاسخ
مرسی گلم حتما بازدید می کنم
مهربوون
12 آبان 93 10:01
خوش اومدید به نی نی وبلاگ به به چه گل پسری ...خدا حفظش کنه براتوون..
مامانی
پاسخ
مرسی گلم متاسفانه عکس هایی که خودم از پسرم می گیرم با دوربین خودم تو سایت وارد نمی شه می گه آدرس اصلی یافت نشده یا حجمش به اندازه نیس نمی دونم چکار باید کرد
مهربوون
12 آبان 93 12:34
عزیزم تو سایتی که تو پرسش و پاسخ بهتون معرفی کردم برید اونجا کامل توضیح داده...
مامانی
پاسخ
متشکرم