هدیه خدا به مامان و بابا

علیرضا و وسایل آرایشی

1393/8/21 16:50
نویسنده : مامانی
136 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم

وقتی برای عزاداری امام حسین به مسجد می رفتیم هیچکس فکر نمی کرد

که تو پسر باشی چون موهایت بلند شده و ترکیبات دخترانه هم داری جالب تر

این بوده که همه ی دختربچه ها رغبت داشتند با تو بازی کنند یکی به من گفت

مثل اینکه پسرت دوست دارد با دختر ها بازی کند من گفتم نه دختر ها فکر

می کنند که پسرم دختر است به او نزدیک می شوند پسرمن هم که از بازی

کردن بدش نمی آید یکی از بچه ها بعد از اتمام بازی اسمت را از من پرسید

اسمت را که گفتم با تعجب گفت مگه دختر نیست؟؟؟امشب باز هم به سراغ

وسایل آرایشی رفتی ابتدا ناخن هایت را لاک زدی خیلی جالب بود لاک فقط به

ناخن ها زده شده بود و از آن خارج نشده بود این کارت مرا بسیار متعجب کرد

بعد از من خواستیکه جلوی آینه بنشینی روژ لب را به لبانت ... وااااااااااااو ...

و بعد جلوی آینه شکلک در می آوردی این هم از جمله کارهای دخترانه ات

این هم وقتی هنوز دندان هایت کامل نشده بود



عزیز دلم خیلی دوستت دارم امیدوارم همیشه بخندیآرامچشمک

پسندها (2)

نظرات (0)